مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در واقع نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات و سوددهی مقطعی محدود نمی‌گردد. بلکه این سیستم تلاش می‌کند به دیدگاهی منحصر بفرد و یکپارچه از مشتری و یک راه حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت شود. مدیریت ارتباط با مشتریان به نوعی یک استراتژی کسب‌وکار جهت افزایش سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری است و بر اساس مبانی زیر طراحی می‌شود :

ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری
بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
پباده سازی فرآیندهای مشتری محور

راهکارهای سیستم CRM

گزارشات تحلیلی

کمک می کند تا اطلاعات بدست آمده را درست جهت دهی کنید.شما با دسترسی آسان به اطلاعات مشتریان می توانید زمان واقعی ارایه داده ها را ،با رسم فلوچارت و Excel آنها را تحلیل کنید.دامنه ی این تحلیل بسیار گسترده است،

فرآیندهای کاری

فرآیند کسب و کار شما را بهبود می بخشد. گردش کار درCRM به نحوی طراحی شده است که به شما این اجازه را می دهد تا یک فرآیند کسب و کار قدرتمند را ایجاد کنید.

خدمات و پشتیبانی

قدرت بیشتری برای روابط شما با مشتریان را فراهم می کند. شما به کمک CRM می توانید ارزش بیشتری به مشتری بدهید .

بازاریابی

بخش بازاریابی می تواند اطلاعات جمع آوری شده را در راستای بدست آوردن بازار استفاده کند.(زمان و هزینه از منابع با ارزش سازمان ها می باشند ، CRM با مدیریت بودجه، زمان بندی، تجزیه و تحلیل توسعه برای افزایش سود و کارایی بازاریابی کسب وکار شما تلاش می کند.)

فروش

به مدیر فروش این امکان را می دهد تا در این قسمت کارآمد عمل کند. (با استفاده از این سیستم شما می توانید یک قسمت مالی مناسب برای فروش محصولات خود راه اندازی کنید.

پیاده سازی سیستم CRM بربستر شیرپوینت

هدف اصلی از پیاده سازی سیستم CRM توسط یاسان سیستم توانمند سازی سازمانها در مدیریت اطلاعات مشتریان و ساده سازی فرایندهای فروش و در نهایت کمک به تبدیل فرصتهای احتمالی و لیدها به فروش موفق میباشد . برای پیاده سازی موفق سامانه مدیریت ارتباط با مشتری فرایندهای موردنیاز را پس از شناسایی نیازهای موجود در سازمان طراحی و پیاده سازی می کنیم.برخی از خدمات ما درخصوص پیاده سازی CRM:

نصب و استقرار سامانه CRM بر بستر شیرپوینت
ایجاد انواع سامانه های گزارش گیری و تحلیل رفتار مشتری
نگهداری سرورها و آپدیت و به روز رسانی مستمر